Wat zijn karakteristieken van een succesvolle strategie?
Ron Haans (First Impression) en Stefan Lanslots (AVEC) delen hun visie op ondernemen
Ron en Stefan nemen jou mee langs de vele uitdagingen en keuzemomenten die komen kijken bij de vorming van een strategie. Zij helpen jou om een passende koers te vinden die jouw organisatie richting geeft.
Producten moeten aansluiten op behoeften in de markt, aansluiten op de competenties van de organisatie de basis voor het onderscheidend vermogen) én ook nog eens perspectief bieden op een gezonde toekomst. Daarnaast moeten de consequenties van gemaakte keuzes vervolgens breed worden begrepen en gedragen door medewerkers en worden doorgevoerd tot in de haarvaten van de organisatie. Als je dat voor elkaar krijgt, heb je een strategie die werkt.
Programma:
14.30 uur: Inloop, ontvangst koffie, thee en water.
15.00 uur: Welkom vanuit dagvoorzitter Helga Meijer.
15.15 uur: Interview met topondernemers Stefan Lanslots (AVEC) en Ron Haans (First Impression).
Tussendoor is er gelegenheid voor vragen vanuit het publiek.
16.30/45 uur: Afsluiting en borrel.
18.00 uur: Einde.
Ron Haans (1978), is chief experience officer van First Impression. De ‘specialist in audiovisuele technologie en beleving. Het bedrijf bestaat meer dan 25 jaar. Wat begon met plaatjes draaien en de verhuur van audio- en lichtappartuur groeide uit tot een bedrijf met meer dan 175 man personeel!
Stefan Lanslots (1971), is managing director bij AVEC. Alles Voor Educatie & Creativiteit was de oorspronkelijke betekenis van AVEC. Tegenwoordig staat de naam voor ‘Partnership by Design’. AVEC ontwerpt producten voor winkelketens zoals Hema, Albert Heijn, Action en Kruidvat. Het bedrijf is gespecialiseerd in hobby-, decoratie- en knutselmateriaal. ‘Eigenlijk alles waar de klant een creatieve draai aan wil geven. De producten worden meestal onder private label geleverd, zodat klanten hun eigen product- en prijsbeleid kunnen voeren’, zegt Stefan.
Helga Meijer, eigenaar van social media bedrijf Geestdrift. Voorheen heeft ze jarenlang gewerkt als Director bij Iris Ohyama, een Japanse multinational. De kennis en ervaring die ze bij Iris heeft opgedaan kan ze nu goed toepassen binnen haar eigen bedrijf, waar ze ondernemers helpt en begeleidt bij hun social media strategie. Ook coacht ze ondernemers in de keuze voor strategie van hun bedrijf.
Schrijf je in voor 6 april.
Benieuwd hoe deze topondernemers hun strategie georganiseerd hebben? Welke keuzes ze waarom maakten? Dan nodigen we je van harte uit voor dit seminar! Meld je aan en zorg dat je verzekerd bent van een fysiek plekje in de zaal. Na afloop borrelen we nog gezellig met elkaar en de gastsprekers na, dus deze inspirerende middag wil je niet missen!