WOW! Wat heb jij een geweldig product en een prachtige dienstverlening. Zelf ben je er he-le-maal van overtuigd, de kansen en mogelijkheden die jij creëert voor je klanten zijn fantastisch. Maar toch… het valt niet altijd mee om ze daarvan te overtuigen. Hoe komt dat toch? Deze workshop richt zich op meer sales, met jouw verhaal!
Welk verhaal vertel jij? In deze workshop leer je over én werk je aan acht salesverhalen, die je aan je prospect moet vertellen. Verhalen waarmee je écht verbinding maakt, verhalen waarmee je duidelijk maakt wat jouw toegevoegde waarde is én verhalen waarmee je invloed houdt op de beslissing van de prospect. Ook als jij zijn kantoor allang hebt verlaten.
Acht verhalen die aansluiten op jouw salesfunnel, zodat je je prospect van kennismaking tot aan het starten van een samenwerking weet te boeien!
Deze workshop wordt verzorgd door Harry Slagman.
Voor wie?
Jij hebt de ambitie om van elke prospect jouw klant te maken! Maar bent nog op zoek naar wat handvaten om hierin (nog) meer succes te behalen.
Waar ga je mee naar huis?
Je bent meegenomen in de saleskracht van verhalen, waarom het werkt, hoe het werkt en wat je er allemaal mee kunt, maak van een prospect jouw klant! We gaan aan de slag met het uitwerken van jouw eigen verhaal dat past bij jouw situatie. Een verhaal, dat je de volgende dag direct kunt gebruiken. Interactief én praktijkgericht!
Natuurlijk hebben we het over “technieken” maar dat doen we niet te lang. Tijdens deze workshop investeren we in het “maken van het verschil”. Hoe overtuig je de ander, hoe maak je verbinding en hoe zet je jezelf weg als geloofwaardige deskundige?
Na afloop heb je een verhaal dat je de volgende dag direct kunt gebruiken. Je weet hoe en waar je jouw (sales)verhalen kunt vinden en kent de opbouw van een verhaal. Bovendien ben je bekend met de belangrijkste verteltechnieken en weet hoe je ze kunt toepassen.
In een notendop, het programma
- Sales en Storytelling; De verkoper en de verteller
- De dynamiek van Storytelling
- De acht salesverhalen
- Leer- en beslisstijlen. Wie is mijn “publiek?”
- Wat wil je bereiken?
- Wat is je (kern)boodschap?
- Het vinden van het juiste verhaal
- De opbouw van een verhaal in 9 stappen
Heb je interesse? Vul dan snel onderstaande velden in, er zijn een beperkt aantal plekken.