• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Volg ons op LinkedIn
  • Volg ons op Facebook
  • Volg ons op Instagram
  • Volg ons op Twitter
  • Stel jouw vraag
  • Sparringpartners
  • Digitale Coach

Station88

Zoek in de vraagbank
  • Home
  • Programma
  • Vraagbank
  • Sparringpartners
  • Actueel
  • Business Boosters
    • Inspiratie
  • Partners
  • Over ons
    • Feel the vibe!
    • Werken bij
  • Contact
    • Nieuwsbrief
Home Programma Workshop Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping

woensdag 24 maart 2021 van 14:00 tot 17:00 Workshop

Student ondernemerStarterZZP-erMKB-erCorporate bedrijf

Laat een beoordeling achter

Deze workshop wordt aangeboden door de Gemeente Tilburg en verzorgd door Joyce Oomen van Studio Pimcy uit Tilburg. 

Customer Journey Mapping is een klantgerichte techniek voor het ontwikkelen van innovatieve bedieningsconcepten en het optimaliseren van klantprocessen en diensten. Het maakt zichtbaar waar in het klantproces verbeteringen mogelijk zijn om zodoende een optimale klantbeleving gedurende de hele klantreis te realiseren, over alle kanalen heen. Dit kan betrekking hebben op zowel fysieke producten als diensten of zelfs een combinatie daarvan. Als deelnemer maak je kennis met het in kaart brengen van een klantreis en de toegevoegde waarde daarvan. Aan de hand van een relevante casus zal je in subgroepjes aan de slag gaan om een klantreis in beeld brengen! 

Voor wie? 

Wil jij jouw bedrijf klantvriendelijker maken? Wil jij leren om in de schoenen van de klant te gaan staan en vanuit dit perspectief een klantreis of klantproces in beeld te brengen? Dan helpt deze workshop je hiermee op weg. 

Waar ga je mee naar huis? 

Na deze workshop weet je welke stappen je moet zetten om het perspectief van je klant in beeld te brengen, maar heb je ook geleerd hoe je dit in de praktijk kan toepassen. De volgende onderwerpen komen aan bod: 

  • Wat is Customer Journey Mapping?
  • Welk stappenplan hoort bij Customer Journey Mapping?
  • Aan de slag!
    • Persona maken: wie is jouw typische klant?
    • Breng jouw klantreis in kaart!
  • Evaluatie en reflectie

Deze workshop vindt in principe fysiek plaats in Station88. Is dit niet mogelijk is in verband met de RIVM-maatregelen? Dan buigen we de workshop om naar een online workshop. Je ontvangt dan 2 dagen van te voren een link om online deel te nemen.

Heb je interesse? Vul dan onderstaande velden in. Aanmelden is gratis, maar niet vrijblijvend. Bij inschrijving rekenen we op je komst. 

Partner

Locatie

Station88
Burgemeester Brokxlaan 12
5041SB Tilburg
Nederland
Bezoek website

Gerelateerde evenementen

Overige evenementen

  •  Leer jouw kwaliteiten als ondernemer zien 1 februari 09:30 - 11:30 uur Workshop
  • Meer klanten zonder marketing en budget 7 februari 09:30 - 12:00 uur Workshop
  • Workshop arbeidsrecht en verzuimbeleid, incl. ontbijt 16 februari 07:30 - 10:00 uur Workshop

Review bijeenkomst

  • Vul hieronder de code in die je hebt gekregen.
  • We willen graag weten wie je bent! Zou je daarom de volgende gegevens willen invullen? Mocht je dit niet willen, laat dan de velden leeg.  
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Footer

Founding partners

Logo: Gemeente Tilburg Logo: Midpoint Brabant

Bekijk al onze partners

Contact

Station88

Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg
013-3034102 [email protected]

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

 

Huisregels
Huisregels Station88

Regio Midden-Brabant

  • Alphen Chaam
  • Baarle Nassau
  • Dongen
  • Gilze en Rijen
  • Goirle
  • Heusden
  • Hilvarenbeek
  • Loon op Zand
  • Oisterwijk
  • Tilburg
  • Waalwijk

© 2023 · Station88

  • Home
  • Sitemap
  • Privacyverklaring
  • Contact
Website door PEP