In een markt waarin de concurrentie groter is dan ooit, komt commercieel succes niet vanzelf. Het draait om kIn een markt waarin de concurrentie groter is dan ooit, komt commercieel succes niet vanzelf. Het draait om keuzes maken en het creëren van duurzame voordelen die jouw organisatie écht onderscheiden. Hoe je dat doet? Stop met het verkopen van producten en diensten en focus je op het bieden van maatwerk oplossingen, die de werkelijke problemen van je klanten aanpakken. Dat klinkt eenvoudig, maar de verschuiving van productgericht naar klantgericht denken vereist een fundamentele verandering in de werkwijze je organisatie.
Daarom delen Marcel Winkelman (CEO, Pondres) en Barry van de Velde (Sales Directeur, Gom) in dit seminar hun waardevolle ervaringen en inzichten op commercieel succes en klantgericht denken. Beide heren hebben in verschillende branches intensieve verandertrajecten begeleid en geïmplementeerd, en kunnen je precies vertellen welke lessen zij daaruit trokken. Van hen leer je wat wél werkt en wat niet.
Een inspirerende middag vol inzichten
De sleutel tot commercieel succes in een concurrerende markt ligt in het klantgericht werken. Welke keuzes maak je daarbij? Hoe goed begrijp je wat jouw klanten écht nodig hebben? Hoe creëer je oplossingen die naadloos aansluiten op hun behoeften? En hoe zorg je ervoor dat je teams effectiever gaan samenwerken om die waarde te leveren? In deze inspirerende seminar geven Marcel en Barry het antwoord.
Je gaat naar huis met:
• Inzichten waarmee jij je concurrentiepositie versterkt.
• Praktische tips voor het succesvol opzetten en uitvoeren van verandertrajecten.
• Strategieën om je organisatie mee te nemen in deze transitie.
Programma
14:30 uur – Ontvangst
15:00 uur – Welkom door Helga Meijer, Programmamanager Events
15:10 uur – Spreker Marcel Winkelman, Pondres
15:40 uur – Spreker Barry van de Velde, Gom
16:10 uur – Q&A met Marcel en Barry
16:30 uur – Afsluiting & borrel
Bij No Show of afzegging binnen deze termijn, brengen wij €50 in rekening voor een fysieke deelname.